Thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Hilde - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg Hilde

05 Februari 2012 | Nederland, Apeldoorn

Tja, wat een titel... Ik was niet van plan om tussendoor naar huis te komen maar helaas is het er toch van gekomen.

Afgelopen vrijdag zijn papa en mama naar Oostenrijk gekomen om mij te bezoeken. Ze zouden anderhalve week blijven. Zaterdagochtend zouden we om 9.30 bij de lift zijn om te gaan skiën.
Om 8.30 stonden ze echter bij mij in de kamer met het vreselijke nieuws dat mijn oom (papa's jongste broertje) in de nacht van vrijdag op zaterdag met zijn auto verongelukt is.

Vandaag zijn we met z'n drieën naar huis gereden en waarschijnlijk vlieg ik zaterdagmiddag weer terug naar Oostenrijk.


Lieve Guido, rust zacht.

  • 05 Februari 2012 - 21:26

    Kimberley:

    Lieve Hilde & familie,

    Heel veel sterkte, ik denk aan jullie.

    Liefs,
    Kimberley

  • 06 Februari 2012 - 11:49

    Titia:

    Heel veel sterkte komende tijd!!

  • 08 Februari 2012 - 09:20

    Monique:

    Hier zijn geen woorden voor!
    Heel veel sterkte.

  • 12 Februari 2012 - 10:19

    Tiny:

    Dag Hilde,
    Eén week later. Je bent weer terug in Oostenrijk. Ik hoop van harte dat het nu weer heel langzaam bergopwaarts gaat met je gevoel want "zeg me dat het niet zo is" is voorbij. Sterkte in ieder geval de komende weken. Ik schrijf je nog wel.
    Toch wil ik ook nog iets gezelligs vertellen. Zaterdag hebben we natuurlijk toch de verjaardag van Silke gevierd. Ze was echt jarig met erg veel kadotjes en natuurlijk de taart van bakker Toet. Geweldig. Er is ook nog geschaats door alle liefhebbers en ondanks dat een van de kinderen (ben de naam vergeten) door het ijs is gezakt omdat er een wak zat midden in de vaart, is alles goed gegaan.Inmiddels sneeuwt het hiet een heel klein beetje en wordt er gewaarschuwd voor ijzel. Verder geen nieuws. Groet Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Skiles geven in Oostenrijk

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2012

De laatste week...

29 Februari 2012

Holländerwochen

19 Februari 2012

Life goes on...

05 Februari 2012

Thuis

25 Januari 2012

Tijdens het bakken van muffins...
Hilde

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 15859

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 18 Februari 2015

The Big Trip

09 December 2011 - 18 Maart 2012

Skiles geven in Oostenrijk

Landen bezocht: